top of page

Klaar voor de 1,5 meter-economie met Super Linda

De intelligente lock-down lijkt te werken en we mogen voorzichtig gaan bedenken hoe we straks weer kunnen opstarten in de 1,5 meter-economie. Maar hoe zorg je als toeristische trekpleister, winkelgebied, museum of andere grote publiekstrekker dat het straks niet té druk wordt? Hoe hou je het veilig voor bezoekers, bewoners en medewerkers?


Super Linda reguleert met slimme tools de toegang tot toeristische attracties, winkelstraten, recreatiegebieden en zelfs het strand, zodat je straks veilig open kunt en omzet te realiseren.


Super Linda faciliteert veilig bezoekers ontvangen


Bijna alle mensen mijden grote groepen en zijn zich bewust van het belang om 1,5 meter afstand te houden. Maar hoe moet dat als het toerisme weer voorzichtig opgestart mag worden? Zeker bij mooi weer zijn toeristische trekpleisters en stadscentra bij uitstek de locaties waar het snel te druk wordt. Voor gemeenten en instanties een uitdaging om hier controle op te houden. Aan de andere kant zullen veel bezoekers waarschijnlijk uit angst bij voorbaat wegblijven.Super Linda helpt grip te krijgen op drukte en faciliteert verantwoord toerisme, zodat bezoekers met een veilig gevoel kunnen komen.


'Super Linda is een initiatief van The Driving Force, een bedrijf met meer dan 20 jaar ervaring in het managen van verkeersstromen en het effectief spreiden van drukte bij grote publiekstrekkers als pretparken, musea en evenementen.'

Drukte bij publiekstrekkers managen


Super Linda maakt het mogelijk om de drukte van alle publiekstrekkers te managen, door de toegang te reguleren met tijdsloten met een maximale veilige bezoekerscapaciteit. Hierdoor zijn er nooit meer bezoekers tegelijkertijd op de locatie dan verantwoord is. Dit is toepasbaar op toeristische trekpleisters en betaalde attracties, maar ook op winkelstraten, recreatie- en natuurgebieden, wandelroutes of zelfs het strand.


De toegang reguleren tot alle locaties in de regio. Van toeristische trekpleister tot natuurgebied.
Super Linda reguleert de toegang met slimme tools, zodat je straks veilig open kunt en ondanks de beperkingen omzet realiseert.

Bezoekers reserveren een tijdslot


Bezoekers en bewoners zien in de app of op de website direct waar en wanneer het druk is en kiezen een beschikbaar tijdslot voor hun bezoek. Na het reserveren van het gewenste tijdslot, ontvangen zij een digitaal ticket. De app met ticket geeft toegang tot de gewenste locatie. De actuele drukte op locaties wordt door Super Linda realtime gemonitord met geanonimiseerde locatiedata. De juiste instanties worden automatisch geïnformeerd als het toch te druk dreigt te worden. Aanwezige én verwachte bezoekers ontvangen een waarschuwingsnotificatie en het verzoek weg te blijven.


Anders dan reguliere online ticketing met tijdsloten, is Super Linda toepasbaar op gebieden en alle locaties in het gebied. De tijdsloten van locaties en activiteiten in het gebied worden op elkaar afgestemd, voor extra veiligheid en gemak voor bezoekers, die daardoor niet hoeven te plannen op allemaal losse websites en meer uit hun dag halen. Met Super Linda is één overzichtelijk toegangspunt voor alles. Ook routering van bezoekers en straten met eenrichtingsverkeer zijn mogelijk.


Super Linda biedt bezoekers twee opties: of je geeft op wat je wensen zijn en Super Linda plant automatisch om zoveel mogelijk van je wensen waar te maken. Of je maakt je eigen plan en wij geven aan wanneer je er in kan.



Aanvullend crowd-management


Het reserveren van een tijdslot voor een bezoek aan een locatie, vermindert het risico dat het te druk wordt. Maar omdat dit nog steeds zou kunnen gebeuren, biedt Super Linda naast tijdsloten aanvullende functies voor crowd-management.



Heatmaps geven inzicht in drukte


Locatiedata van app-gebruikers wordt geanonimiseerd gebruikt om heatmaps te genereren, die visueel inzicht geven in de drukte op locaties. Bevoegde instanties worden automatisch geïnformeerd als het ergens té druk dreigt te worden, zodat zij gericht maatregelen kunnen nemen.


Bezoekers melden problemen


De apps van Super Linda bieden gebruikers de mogelijkheid om incidenten, problemen en overlast te melden. Ook als het toch ergens te druk wordt. Meldingen zijn voorzien van een beschrijving, gedetailleerde locatie en optioneel een foto. Deze meldingen komen direct bij bevoegde instanties terecht, zodat zij weten wat er speelt en doeltreffend kunnen handelen.




Blijf in contact met bezoekers


Het Super Linda-platform blijft in contact met bezoekers, bewoners en andere stakeholders. Ook na het boeken en tijdens hun verblijf zijn bezoekers verbonden via de app. Dit maakt gerichte communicatie met specifieke doelgroepen mogelijk. Bijvoorbeeld gebruikers op een specifieke locatie, gebruikers die verwacht worden op een locatie, of gebruikers die een locatie bezocht hebben. Handig om bezoekers gericht te informeren over de actuele situatie.




Veilig en verantwoord toerisme


Met de combinatie van slimme tools, helpt Super Linda veilig en verantwoord ontvangen van bezoekers mogelijk te maken in de 1,5 meter-economie, zodat je open kunt en ondanks de beperking omzet realiseert.


Super Linda is direct beschikbaar en er is geen grote investering nodig, je kunt er binnen enkele dagen mee aan de slag. Tarieven al vanaf 24,99 euro per maand per te reguleren locatie.


Meer weten over Super Linda voor jouw regio of de mogelijkheden voor veilig en verantwoord toerisme? Neem contact met ons op, we helpen je graag!




Wat is Super Linda?


Super Linda is een online platform voor alle stakeholders in toeristische ecosystemen. Het platform verbindt bezoekers, bewoners, ondernemers, toerismebureaus, publiekstrekkers en gemeenten om online samen te werken aan leuk en verantwoord toerisme waar iedereen van profiteert.


Super Linda is een initiatief van The Driving Force, een bedrijf met meer dan 20 jaar ervaring in het managen van verkeersstromen en het effectief spreiden van drukte bij grote publiekstrekkers als pretparken, musea en evenementen.'


Het platform vormt het centrale toegangspunt voor alles wat de regio te bieden heeft. Via de app en website vinden en boeken bezoekers én bewoners leuke activiteiten en accommodaties en bestellen zij direct bij lokale verswinkels en restaurants.


Maar Super Linda is meer dan een commerciële app om lokale ondernemers te ondersteunen. Het platform is er voor het hele toerisme-ecosysteem en biedt slimme tools die de regio helpen de belangen van alle stakeholders te behartigen, voor veilig en verantwoord toerisme met draagvlak onder bewoners.

bottom of page